Groei samen met Softli
Een uitgebreid CRM, gekoppeld met uw webshop, externe verkoopkanalen en nog veel meer. Softli is voor u het juiste systeem om mee te groeien.
De kassa en de webshop werken perfect samen. Omnichannel op zijn best.
Een directe koppeling is mogelijk met EDI of API’s van uw leveranciers.
Uw bedrijf blijft up-to-date met onze maandelijkse updates en nieuwe features.
U hebt toegang tot het systeem vanop elk soort toestel: tablet, mobiele telefoon of laptop. Android, iOS, Windows, Mac, het werkt overal.
Kassa software
- Instappen: €495
- Onbeperkt aantal gebruikers
- Meerdere apparaten
- Updates
- Klantenkaart
- Kortingsbonnen
- Veilige cloud backup
Kassa & e-commerce
- Instappen: €4495
- 1 Winkel + 1 webshop
- 100% Omnichannel
- Onbeperkt aantal gebruikers
- Meerdere apparaten
- Updates
- Klantenkaart
- Kortingsbonnen
- Veilige cloud backup
Grote onderneming
- Meer dan 5 winkels
Alle prijzen zijn exclusief BTW en worden jaarlijks gefactureerd
€45 per extra kassa binnen dezelfde winkel (per maand/jaarlijks gefactureerd)
Veelgestelde vragen
De opstartperiode is afhankelijk van de grootte van uw bedrijf (aantal winkels) en het aantal producten dat u verkoopt. In principe kunt u uw Softli kassa’s binnen twee weken na bestelling in gebruik nemen. Daarna kunt u zelf de geïntegreerde webshop beheren, dus u bepaalt zelf hoe snel uw artikelen online verschijnen. Een goede voorbereiding is het halve werk. Indien u over de volgende digitale lijsten beschikt, kunnen wij deze voor u uploaden zodat u met een kant-en-klaar systeem van start kunt gaan. Lijst van alle producten (incl. kleuren, maten, voorraad, productgroepen, …) Lijst van prijzen (aankoop, BTW, verkoop, …) Lijst van klanten (adresgegevens, e-mail, BTW-nummers, …).
Er is een standaard instapkost voor het opzetten van uw nieuwe shopomgeving. Daarnaast kan u opteren voor een extra bijkomende opleiding (remote of op locatie) door onze specialisten. Neem contact met ons op voor meer info.
Om te weten of uw huidige webshop compatibel is met Softli, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of bel ons op 0032 (0) 11 490049. Softli heeft een geïntegreerde WooCommerce webshop die u zelf kunt bewerken en inrichten. Het grote voordeel is dat u alle artikelen en gegevens maar één keer hoeft aan te maken in uw Softli applicatie. Wellicht is het zinvol om uw webshop te migreren.
Natuurlijk! Softli groeit met je mee. U kunt dus nieuwe gebruikers, kassa’s en winkels toevoegen wanneer u maar wilt.
Waar u ook bent, een internetverbinding is alles wat u nodig heeft om met Softli te werken. Internetverbindingen worden steeds sneller en stabieler, dus u kunt vrijwel zeker zijn van mobiele vrijheid. Mocht uw internetverbinding via kabel of Wi-Fi niet stabiel genoeg zijn, dan kunt u altijd een 3g of 4g verbinding gebruiken als back-up.
Softli biedt een stabiele cloud oplossing met een sterke focus op beveiliging, data back-up, noodstroomvoorziening, aanvalsdetectie… dit zijn slechts een paar voorbeelden van ons beveiligingsbeleid.
U kunt altijd een afspraak maken met een van onze technici. Zij zullen dan ter plaatse uw POS installeren inclusief alle nodige randapparatuur.
In ons kantoor in Heusden-Zolder beschikken we over een demo-winkelomgeving waar we alle verkoopsituaties kunnen demonstreren, alsook een gekoppelde webshop. Maak hier een afspraak voor een live demo of contacteer ons op: +32 (0) 11 490049. De afspraak kan ook corona proof via Zoom plaatsvinden.
Softli biedt een compleet overzicht van alle winkelactiviteiten: omzet, transacties, real-time voorraad, voorraadoverdrachten, etc. Softli biedt ook rapportagemogelijkheden per winkel of over verschillende winkels.
U kunt ons ook telefonisch bereiken op 0032(0)11 490049 of gebruik maken van het contactformulier.